Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
Умови повернення для товарів належної якості
Протягом 14-ти днів після отримання товару покупцем Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що:
- товар не був у вживанні і не має слідів носіння (подряпин, сколів, потертостей і т.п.)
- товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування
- збережені всі ярлики та заводське маркування
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура повернення/обміну товару Належної якості:
- зателефонуйте на номер +380970288580 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником Нова Пошта.
Дані для відправлення товару:
- Відділення: Нової Пошти №23, м. Одеса.
- Отримувач: Рівний Микола Миколайович, номер телефону +380970288580
Повідомте на електронну пошту whistle.ua@gmail.com
- № декларації надісланої посилки
- № банківської картки для повернення вартості товару
- модель товару, на яку хочете здійснити обмін
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів.
*Послуги перевізників відбуваються за рахунок Покупця.
Умови повернення для товарів неналежної якості.
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
-зателефонуйте нам на номер +380970288580 та повідомте про намір повернути оплачений товар
- надішліть нам товар перевізником Нова Пошта.
Дані для відправлення товару:
- Відділення: Нової Пошти №23, м. Одеса.
- Отримувач: Рівний Микола Миколайович, номер телефону +380970288580
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів на електронну пошту whistle.ua@gmail.com
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.
Послуги перевізників відбуваються коштом Продавця.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 3х робочих днів.
Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб.